top of page
Search

גדר ברזל - יתרונות

מחפשים מידע על גדר ברזל? מעוניינים להתקין אצלכם בבית או בבית העסק את הגדר החזקה ביותר? שימוש בברזל הוא ללא כל ספק המפתח לקבלת גדר חזקה ועמידה. הברזל ידוע מזה שנים רבות כמתכת חזקה מאוד. כל עוד עושים שימוש נכון בברזל ובוחרים מראש בברזל איכותי – אין כל סיבה שהגדר לא תשרת אתכם למשך עשרות שנים.





למה דווקא גדר ברזל?

גם היום כאשר הטכנולוגיה החדשה מאפשרת ייצור חדשני של גדרות ממתכות אחרות, פלסטיק ושאר חומרי גלם, גדר ברזל נותרה מוצר מוביל ומבוקש. גדרות אלומיניום הפכו בשנים האחרונות פופולריות. אך רגע לפני שגם אתם ממהרים להחליף את הברזל באלומיניום כדאי שתדעו שיש למוצרי האלומיניום גם חסרונות. לפני שאתם בוחרים להחליף גדר ברזל בגדר אחרת כדאי ללמוד היטב את החסרונות והיתרונות של הדבר.

עמידות בפני קורוזיה:

הכול מסכימים שקורוזיה מהווה חיסרון משמעותי של גדר ברזל. אך בעלי ניסיון יודעים היטב שאם גדר הברזל מגולוונת ומתוחזקת כמו שצריך – הגדר תחזיק מעמד למשך עשרות שנים ותשמור על עמידות ויציבות. העצמה הרבה של הברזל הופכת אותו עמיד בפני רוחות חזקות, ניסיונות פריצה ומגע יומיומי. גדר ברזל תהיה בחירה חכמה בעבור מוסדות ביטחון, הקמת שערים, מחסנים, מתחמי חקלאות, גידור שטחים פרטיים.

ברזל יקר מאלומיניום:

אחת הסיבות לפופולריות הרבה לה זוכה האלומיניום היום הוא המחיר. ברזל הוא חומר גלם יקר יותר לייצור ועיבוד בהשוואה לאלומיניום. גם התקנה של גדר ברזל תהיה מורכבת ויקרה יותר בהשוואה לאלומיניום (צורך במנופים). אך באותם מקרים בהם נדרשת גדר חזקה עם עמידות מקסימלית – הבחירה בברזל היא הראויה ביותר.

עמידה לחלוטין:

ייצור מקצועי של גדרות ושאר מוצרי מתכת הוא המפתח לעמידות מוחלטת. פלדה מגולוונת ידועה כעמידה בפני נזקי מים וחלודה אך עדיין ישנם מקרים בהם חלודה מתפתחת באזורים בהם הריתוך לקוי או ישנו פגם בגלוון. הקפדה שלכם על עבודה מקצועית היא המפתח לעמידות מרבית. חשוב לזכור לבצע תחזוקה שוטפת לגדר כולל עבודת צביעה בצבע מתכת נוגד חלודה. חשוב לציין שגדרות ברזל תוכלנה לשמש גם פריט אסתטי.

Avenir Light is a clean and stylish font favored by designers. It's easy on the eyes and a great go-to font for titles, paragraphs & more.

bottom of page